oferta kancelarii expert
kompleksowa obsluga rachunkowo ksiegowa oraz kadrowo placowa Nasza oferta ma za zadanie umożliwienie i ułatwienie rozpoczęcia, a następnie prowadzenia działalności gospodarczej. Całość naszych usług stanowią konkretne rozwiązania, które pomagają naszym Klientom w realizacji ich przedsięwzięć.

Oferujemy kompleksową obsługę rachunkowo-księgową oraz kadrowo-płacową wraz z BHP.

  W skład naszej oferty wchodzą:

Księgi Rachunkowe:

– tworzenie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości
– dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej zdarzeń gospodarczych;
– dekretacja dokumentów księgowych;
– sporządzanie wydruków zapisów księgowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości;
– ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
– ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,
– sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
– sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
– sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
– zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej i sprawozdania z przepływu środków pieniężnych,
– sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US),
– kontrola rozrachunków (wezwania do zapłaty, potwierdzenia sald),
– tworzenie raportów kasowych ( dokumentów KP i KW);
– prezentacja sytuacji materialnej i wyniku finansowego jednostki;

Stosujemy określone ustawą zasady rachunkowości, rzetelnie i jasno przedstawiając sytuację materialną i wynik finansowy.

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:

– ewidencjonownie dokumentów w PKPiR,
– prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
– prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
– obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
– sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
– sporządzanie sprawozdań do GUS,
– sporządzanie rozliczeń rocznych.

Ryczałt ewidencjonowany:

– prowadzenie ewidencji przychodów,
– prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
– obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
– sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
– sporządzanie PIT-28.

Obsługa kadrowo-płacowa:

– tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, kontraktów menadżerskich,
– sporządzanie listy płac,
– ewidencja i kontrola szkoleń bhp, badań lekarskich, urlopów,
– realizacja obowiązków pracodawcy wobec komornika,
-sporządzanie umów dodatkowych do umowy o pracę, w tym umowy o zakazie konkurencji, umowy o odpowiedzialności materialnej, umowy o używanie samochodu, telefonu do celów służbowych itp.,
-realizacja obowiązków przy zatrudnianiu niani na podstawie umowy uaktywniającej,
-naliczanie wynagrodzeń tytułu umów o pracę, umów zlecenia, o dzieło z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń
– sporządzanie kartotek wynagrodzenia pracowniczego,
– rozliczanie podatku dochodowego od pracowników,
– sporządzanie sprawozdań dla GUS,
– sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
– sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS,
– zgłoszenie nowych pracowników ZUA,
– wyrejestrowanie pracowników ZWUA
– sporządzanie rocznych informacji PIT-4R, PIT/8R oraz PIT-11 i PIT-40,
– prowadzenie akt osobowych pracownika.
Dokumenty do ZUS przekazywane są drogą elektroniczną

Kredyty:

Współpracujemy z wyspecjalizowaną firmą oferującą usługi w zakresie pośrednictwa finansowego, specjalizującą się w kredytach indywidualnych i firmowych.

Doradztwo:

– porady w zakresie zmniejszania obciążeń podatkowych i ZUS-owskich
– sporządzanie sprawozdań dla GUS,
– rozliczanie klientów indywidualnych z osiągniętych dochodów (PIT – 28,36,36L,37)
– opracowanie dokumentów oraz rejestracja firm we wszystkich formach własności,
– porady w zakresie formy i skutków likwidacji; przeprowadzenie likwidacji – sporządzenie deklaracji, zawiadomień.

– organizacja obiegu dokumentów,
– sporządzanie raportów finansowych,
– kontrola rozrachunków.

Wyprowadzanie z zaległości

Niestety często zdarza się, że przedsiębiorca jest tak zajęty, że nie ma czasu na „mniej ważne” sprawy formalne lub powierzył je osobie nieodpowiedzialnej. W sytuacji, gdy zaniedbano prowadzenia księgowości (nie prowadzono jej lub popełniano błędy) powstały zaległości w płatnościach podatków i składek ZUS najrozsądniej byłoby zgłosić się do kancelarii podatkowej. Sprawdzimy dokumentację i postaramy się szybko pomóc, aby mogli Państwo spać spokojnie.

⋆ filename
Nasza oferta ma za zadanie umożliwienie i ułatwienie rozpoczęcia, a następnie prowadzenia działalności gospodarczej. Całość naszych usług stanowią konkretne rozwiązania, które pomagają naszym Klientom w realizacji ich przedsięwzięć.

Oferujemy kompleksową obsługę rachunkowo-księgową oraz kadrowo-płacową wraz z BHP.

  W skład naszej oferty wchodzą:

Księgi Rachunkowe:

– tworzenie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości
– dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej zdarzeń gospodarczych;
– dekretacja dokumentów księgowych;
– sporządzanie wydruków zapisów księgowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości;
– ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
– ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,
– sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
– sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
– sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
– zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej i sprawozdania z przepływu środków pieniężnych,
– sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US),
– kontrola rozrachunków (wezwania do zapłaty, potwierdzenia sald),
– tworzenie raportów kasowych ( dokumentów KP i KW);
– prezentacja sytuacji materialnej i wyniku finansowego jednostki;

Stosujemy określone ustawą zasady rachunkowości, rzetelnie i jasno przedstawiając sytuację materialną i wynik finansowy.

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:

– ewidencjonownie dokumentów w PKPiR,
– prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
– prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
– obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
– sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
– sporządzanie sprawozdań do GUS,
– sporządzanie rozliczeń rocznych.

Ryczałt ewidencjonowany:

– prowadzenie ewidencji przychodów,
– prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
– obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
– sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
– sporządzanie PIT-28.

Obsługa kadrowo-płacowa:

– tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, kontraktów menadżerskich,
– sporządzanie listy płac,
– ewidencja i kontrola szkoleń bhp, badań lekarskich, urlopów,
– realizacja obowiązków pracodawcy wobec komornika,
-sporządzanie umów dodatkowych do umowy o pracę, w tym umowy o zakazie konkurencji, umowy o odpowiedzialności materialnej, umowy o używanie samochodu, telefonu do celów służbowych itp.,
-realizacja obowiązków przy zatrudnianiu niani na podstawie umowy uaktywniającej,
-naliczanie wynagrodzeń tytułu umów o pracę, umów zlecenia, o dzieło z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń
– sporządzanie kartotek wynagrodzenia pracowniczego,
– rozliczanie podatku dochodowego od pracowników,
– sporządzanie sprawozdań dla GUS,
– sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
– sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS,
– zgłoszenie nowych pracowników ZUA,
– wyrejestrowanie pracowników ZWUA
– sporządzanie rocznych informacji PIT-4R, PIT/8R oraz PIT-11 i PIT-40,
– prowadzenie akt osobowych pracownika.
Dokumenty do ZUS przekazywane są drogą elektroniczną

Kontrola w zakresie BHP:

-informowanie o zmianach w przepisach,
-konsultacje z prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
-rozwiązywanie aktualnych problemów związanych z pracą, bezpieczeństwem i higieną pracy i ubezpieczeniami społecznymi,
-pomoc podczas inspekcji i kontroli urzędów, organów i instytucji państwowych
-konsultacje w zakresie wewnątrzzakładowych aktów prawa obowiązujących u Klienta (regulaminów, zarządzeń)
-stały kontakt i wsparcie dla Klienta.

Kredyty:

Współpracujemy z wyspecjalizowaną firmą oferującą usługi w zakresie pośrednictwa finansowego, specjalizującą się w kredytach indywidualnych i firmowych.

Doradztwo:

– porady w zakresie zmniejszania obciążeń podatkowych i ZUS-owskich
– sporządzanie sprawozdań dla GUS,
– rozliczanie klientów indywidualnych z osiągniętych dochodów (PIT – 28,36,36L,37)
– opracowanie dokumentów oraz rejestracja firm we wszystkich formach własności,
– porady w zakresie formy i skutków likwidacji; przeprowadzenie likwidacji – sporządzenie deklaracji, zawiadomień.

– organizacja obiegu dokumentów,
– sporządzanie raportów finansowych,
– kontrola rozrachunków.

Usługi dodatkowe:

– zeznania roczne PIT,
– dokumenty finansowe dla banków i innych instytucji, np. wnioski kredytowe,
– sprawozdania statystyczne dla GUS,
– wnioski do Powiatowego Urzędu Pracy w sprawie stażu bądź pozyskania środków na wyposażenie bądź doposażenie nowego stanowiska pracy
– zwrot VAT za materiały budowlane.

Wyprowadzanie z zaległości

Niestety często zdarza się, że przedsiębiorca jest tak zajęty, że nie ma czasu na „mniej ważne” sprawy formalne lub powierzył je osobie nieodpowiedzialnej. W sytuacji, gdy zaniedbano prowadzenia księgowości (nie prowadzono jej lub popełniano błędy) powstały zaległości w płatnościach podatków i składek ZUS najrozsądniej byłoby zgłosić się do kancelarii podatkowej. Sprawdzimy dokumentację i postaramy się szybko pomóc, aby mogli Państwo spać spokojnie.