współpraca z naszą kancelarią
Jak można rozpocząć współpracę z Nami?
Jeżeli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z naszą Kancelarią Podatkową prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu podania danych niezbędnych do podpisania umowy na prowadzenie usług księgowych. Podpisanie umowy oraz upoważnień może nastąpić w siedzibie Kancelarii Podatkowej lub w siedzibie zleceniodawcy. Kancelaria Podatkowa składa wszystkie niezbędne dokumenty w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Jeżeli zamierzają Państwo dopiero założyć działalność gospodarczą Kancelaria Podatkowa ułatwi wypełnienie niezbędnych formularzy podatkowych oraz doradzi w wyborze optymalnej formy opodatkowania .
Jak wygląda comiesięczna współpraca?
Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych przekazujecie Państwo w cyklu comiesięcznym dowody księgowe. Dokumenty do Kancelarii można dostarczyć osobiście lub skorzystać z możliwości odbioru dokumentów w siedzibie Państwa firmy. Praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Pozwala to na znakomite obniżenie kosztów przejazdów i oszczędność czasu. Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wyniku finansowym, oraz o możliwości odebrania przelewów do US i ZUS lub zostaną one Państwu przesłane w formie papierowej lub elektronicznej. Oszczędzamy Wasz czas!
Gdzie przechowywana jest dokumentacja księgowa?
Dokumenty księgowe podatnika przechowywane i archiwizowane są w siedzibie Kancelarii Podatkowej. Jeżeli zachodzi potrzeba przechowywania dokumentacji
w siedzibie płatnika, dokumenty księgowe wydawane są do Kancelarii tylko na czas sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do klienta. Na specjalne życzenie istnieje możliwość sporządzania całej dokumentacji w siedzibie zleceniodawcy. Po zakończeniu roku podatkowego
i sporządzeniu rozliczenia rocznego, dokumentacja zostaje zwrócona podatnikowi.
Inne korzyści współpracy
W razie kontroli skarbowej podmiotu obsługiwanego przez Kancelarię Podatkową , nasz przedstawiciel reprezentuje płatnika (na podstawie udzielonych pełnomocnictw) przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zleceniodawca informowany jest o zakończeniu kontroli i postanowieniach Urzędu Kontroli Skarbowej.
Jak można rozpocząć współpracę z Nami?
Jeżeli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z naszą Kancelarią Podatkową prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu podania danych niezbędnych do podpisania umowy na prowadzenie usług księgowych. Podpisanie umowy oraz upoważnień może nastąpić w siedzibie Kancelarii Podatkowej lub w siedzibie zleceniodawcy. Kancelaria Podatkowa składa wszystkie niezbędne dokumenty w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Jeżeli zamierzają Państwo dopiero założyć działalność gospodarczą Kancelaria Podatkowa ułatwi wypełnienie niezbędnych formularzy podatkowych oraz doradzi w wyborze optymalnej formy opodatkowania .
Jak wygląda comiesięczna współpraca?
Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych przekazujecie Państwo w cyklu comiesięcznym dowody księgowe. Dokumenty do Kancelarii można dostarczyć osobiście lub skorzystać z możliwości odbioru dokumentów w siedzibie Państwa firmy. Praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Pozwala to na znakomite obniżenie kosztów przejazdów i oszczędność czasu. Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wyniku finansowym, oraz o możliwości odebrania przelewów do US i ZUS lub zostaną one Państwu przesłane w formie papierowej lub elektronicznej. Oszczędzamy Wasz czas!
Gdzie przechowywana jest dokumentacja księgowa?
Dokumenty księgowe podatnika przechowywane i archiwizowane są w siedzibie Kancelarii Podatkowej. Jeżeli zachodzi potrzeba przechowywania dokumentacji
w siedzibie płatnika, dokumenty księgowe wydawane są do Kancelarii tylko na czas sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do klienta. Na specjalne życzenie istnieje możliwość sporządzania całej dokumentacji w siedzibie zleceniodawcy. Po zakończeniu roku podatkowego
i sporządzeniu rozliczenia rocznego, dokumentacja zostaje zwrócona podatnikowi.
Inne korzyści współpracy
W razie kontroli skarbowej podmiotu obsługiwanego przez Kancelarię Podatkową , nasz przedstawiciel reprezentuje płatnika (na podstawie udzielonych pełnomocnictw) przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zleceniodawca informowany jest o zakończeniu kontroli i postanowieniach Urzędu Kontroli Skarbowej.